Mephala

2015-09-17
18:15:23

We make her paint her face and dance If she won't be slave, we say that she don't love us If she's real, we say she's trying to be a man While putting her down we pretend that she is above us Woman is the nigger of the world...yes she is If you don't belive me take a look to the one you're with Woman is the slaves of the slaves Ah yeah...better screem about it

Åh sa jag, kan man inte ta bort Facebook i alla fall på den?
Försäljaren tittade på mig som om jag vore en ailen.
Du är den första som har frågat det, sa han lite förvånat. Varför ska du göra det?
För jag inte använder skiten sa jag kanske mer irriterat än vad som var meningen.
Nehe, sa han.
Sen tittade han ännu mer konstigt på mig då jag sa att jag ville ha en rosa telefon.
Han suckade lite lätt när jag undrade om skalet till telefonen möjligtvis kom i rosa.
Så jag fick ta en bronsfärgad telefon och ett brunt fodral.
 
 
 
 
 
Annars borde ni lyssna mer på Spiders. De gjorde en fantastisk spelning på Trästocks i år. Och hon är så cool. Hon är så cool att man nästan dör lite. 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: