Mephala

2015-03-05
13:47:50

Whatever gets you through the night 'salright, 'salright It's your money or life 'salright, 'salright Don't need a sword to cut through flowers oh no, oh no Whatever gets you through your life 'salright, 'salright Do it wrong or do it right 'salright, 'salright Don't need a watch to waste your time oh no, oh no

Och mitt i kaoset får jag spänningshuvudvärk. Jag matar i mig Citodon även om biverkningarna gör mig avtrubbad. Jag orkar manövrera mig mellan lådor, kläder och leksaker. Det är inte första gången jag flyttar och knappast sista, men jag hatar denna storm som är innan man får transportera bort sakerna till ett nytt kaos. Detta nedpackande av saker gör mig less. Jag försöker gömma huvudet i min Blood-elf men det går inte att undvika. Så jag flyttar saker runt. Stör mig på att inget är i ordning. Försöker dammsuga men allt blir lika skitigt nästa dag. Och jag får lite lätt panik hur jag ska hinna då jag inte orkar eller vill och då kommer spänningshuvudvärken och jag tar lite mer citodon och känner mig ännu mer likgiltig och allt blir till en nedåtgående spiral och jag blir förbannad för jag stressar upp mig över ingenting och framför allt för att det kommer att ordna sig hur jag än väljer att göra. Men jag avskyr att flytta. Det är därför denna tillfälliga lösning blev i nästan fem år. Detta packande och kastande och trista. Nu lovar jag att inte dra på mig lika mycket saker......lovar. Eller vänta, var det IKEA i början av april?
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: