Mephala

2015-06-30
21:40:00

You're the one girl in town I'd marry Girl I'd marry now if I were free-- I wish it could be I could love you but why begin it? 'cause there ain't any future in it.Bye bye baby, baby goodbye bye bye baby, don't make me cry

Det verkar som om det blir jag och Tony Stark igen. Eller är det bara en långdragen influensa som håller sig kvar och gör mig så trött att ingen ork längre finns att hitta. Underbar sommar att påbörja ännu en järnbehandling. Fast bättre det än att falla ännu längre ner än vad jag redan gjort.
 
Min kropp sviker mig och jag vill bara gräva mig långt ner under jorden och låta maskarna äta på mig.
 
Järnbehandling it is!
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer:
2015-07-03 @ 21:45:12
#1: Peter

Prova oxblodstabletter om du inte redan äter. Du kan inte få bättre järntillskott ur en tablett än dom har jag för mig .. :)

Krya på dig !

Svar: Aha aldrig hört talas om. Jag tål inte vanliga järntabletter, det får min mage att totalt kajka. Vilka biverkningar kan man få av dem? Kram
Sandra Karlsson

2015-07-05 @ 23:13:21
#2: Peter

Vet inte nå om biverkningar på dom. Köps på hälsokostbutik. Mitt ex hade stora järnproblem vid graviditeten o vanliga som niferex gav inget.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: